דו"ח אישי

הייטקיסט/ית – זהירות סכנת הידרדרות ברמת החיים לפניך!

הרימו רגע את הראש מהמחשב והסתכלו סביבכם: כמה קולגות מעל גיל 50 אתם רואים במשרד? נסו להיזכר: יום גיבוש אחרון, אירוע חברה מושקע, הרמת הכוסית לכבוד החג שחלף, או אפילו כאן ועכשיו, במשרד. מי הכי מבוגר/ת בחברה שלכם? איזה אחוז מהווים העובדים מעל גיל 50 מכלל עובדי החברה?

בין אם הסיבה שתתנו לכך היא כניסתה של הבינה המלאכותית, האתגר המורכב להישאר עדכני לאורך שנות עבודה מרובות בתעשייה, או סתם העדפת כח עבודה צעיר ומעודכן, כך או כך תעשיית ההייטק דוהרת קדימה במלוא המרץ והתוצאה: עובדי הייטק רבים יוצאים לפנסיה מוקדמת (גילאי 53+), אם מבחירה ואם לאו. כספי הפנסיה שצברו עד למועד הפרישה בפועל, יהיו נמוכים משמעותית מהמשכורת המפנקת אליה התרגלו. אם תוסיפו לכך את העובדה שתוחלת החיים מתארכת באופן קבוע, תגלו מהר מאוד שללא תכנון מושכל של העתיד, גם אתם עלולים להישאר פעורי פה מחוץ למשרד כשתגיעו לגיל מבוגר יותר, נשענים על החסכונות הפנסיוניים בפועל וחיים מתקציב חודשי נמוך בהרבה מזה שאליו הורגלתם כשכירים בתעשיית ההייטק. האמת היא כי כל הסימולציות שיועצי הפנסיה וסוכני הביטוח מציגים בפניכם מבוססות (על פי הוראות רגולציה....) על חיסכון עד גיל פרישה 67. אלא שאילוץ הפרישה המוקדמת יחתוך לכם בפרישה כ- 40%-65% מסכומים אלו!

כך לדוגמה, ערכנו סימולציה לחישוב הפנסיה החודשית של עובד ממוצע בהייטק, בן 35, עם משכורת ממוצעת של 25,000 ₪. על פי נתוני הסימולציה הריאלית שלפניכם, אותו עובד עתיד למצוא את עצמו חי מתקציב חודשי נמוך מאוד, הרחק מהמשכורת החודשית אליה הורגל בשנותיו כעובד בתעשיית ההייטק.

ט.ל.ח

רובינו נפגוש את האתגר הזה בשלב כזה או אחר בחיינו. יחד עם זאת, אם לא נשכיל להיערך אליו מבעוד מועד, קרוב לוודאי שההתעסקות תהפוך לתסכול ממשי!

הצעד לפתרון: פגישת צ'ק אפ פיננסי. פגישה היא תנאי הכרחי לעמידה מכובדת באתגר! הפגישה מאפשרת בדיקה מעמיקה, תכנון והיערכות מושכלת לשינויים מהותיים בהרגלי החיסכון והתאמת תוכניות החיסכון הפנסיוני.

הייטקזון והייטק סוכנות לביטוח ערים לקושי הצפוי לעובדי הייטק רבים בעתיד ומזמינים אותך להיפגש עם בעל רישיון ולתכנן את העתיד הפיננסי שלך בצורה הטובה ביותר כבר היום. למתכננים שלנו הכשרה, ידע וכלים ייחודיים בתחום הפרישה המוקדמת.

לקביעת פגישה עכשיו לחצו כאן.

לחברי הייטקזון ללא עלות.

יצירת קשר
קראתי את תנאי השימוש באתר וניתנת בזאת הסכמתי לתנאים אלו