דו"ח אישי

טסים לחופשה בחו"ל? הנה מה שחשוב לבדוק ברכישת ביטוח נסיעות

הורדת קובץ: HtImgBank_0007_Layer-10.jpg

נחתתם סוף סוף ביעד החלומי שבחרתם אבל המזוודה נעלמה? חליתם לפני הנסיעה ואתם ונאלצים לוותר על הדיל החלומי שמצאתם? מה קורה אם עשיתם סקי מים או צניחה חופשית והרגל קצת התעקמה? האם אתם זכאים להחזר או סיוע כלשהו מחברת הביטוח? התשובה תלויה כמובן, בכיסויי הביטוח שרכשתם. 

הנה 5 דברים שחשוב להקפיד עליהם ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. 

ביטוח נסיעות לחו"ל הפך להיות חלק בלתי נפרד מהכנה לחופשה בחו"ל. בעידן שבו הטיסות נגישות ונפוצות יותר וחופשה מזמינים בקליק, חשיבותו של ביטוח הנסיעות גבוהה במיוחד. ככל שמשך החופשה בחו"ל ארוך יותר, עולה הסבירות לארועים כמו: אובדן או נזק של ציוד, תיק אישי או בעיות רפואיות. לאיכות הביטוח והכיסויים שהוא כולל, השפעה מכרעת על המענה שנקבל. 

כדי להבטיח נסיעה חלקה ולמנוע הוצאות כלכליות כבדות במקרה של אירועים חריגים, חשוב לשים לב לשישה מרכיבים מרכזיים בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. 

  1. כיסוי רפואי מקיף
    בטרם רכישת הביטוח, יש לוודא כי התוכנית כוללת כיסוי רפואי מקיף. זה יכול לבוא לידי ביטוי לדוגמא בהכללת הוצאות רפואיות גבוהות, כיסוי על פינוי רפואי בדחיפות, רכישת תרופות ועוד. חשוב ביותר לוודא שאתם מכוסים באופן מלא.
  2. פיצוי במקרה של ביטול או שינוי מועד הטיסה
    אתם חולים ואין ביכולתכם לטוס? מקרה חירום אחר מונע ממכם לעלות על המטוס? אתם נדרשים לבטל את הנסיעה מסיבה אחרת? לא בטוח שתפסידו את הכסף שהוצאתם כבר על כרטיסי הטיסה או המלון. ניתן לרכוש כיסוי להפסד הכספי שעלול להיגרם כתוצאה מגורמים שונים כמו מחלה, תאונה או אירועי חירום אחרים שעלולים לקרות לכם או לבני משפחה קרובה גם אם אינם נוסעים איתכם. מרכיב זה ישלם לכם פיצוי של עלויות הנסיעה והוצאות נילוות, הכל תלוי בביטוח שרכשתם.
  3. פיצוי על ציוד אישי אבוד או נגנב
    ירדתם מהמטוס, חיכיתם למזוודה וגיליתם שנעלמו עקבותיה? אם חוויתם אובדן או גנבה של ציוד אישי, כמו תיקים, מצלמות או מחשבים ניידים, רכישת כיסוי ביטוחי לכבודה תספק זכאות לפיצוי עקב הנזק. יש לשים לב כי הפיצוי ותנאי הזכאות כמובן רשומים בפוליסה. רכישת הכיסוי תיתן לכם מענה גם במקרים של איחור בהגעת הכבודה.
  4. שירותי סיוע בחירום
    במקרה של תאונה או מקרה חירום רפואי בחו"ל, חשוב להבין מה זמינות המענה ומי עומד לרשותכם במקרה זה. חלק מחברות הביטוח יאפשרו לכם לאתר רופא ישראלי בחו"ל, להטיס נפגעים לבתי חולים בארץ, חילוץ באמצעות מסוק ועוד.
  5. ספורט אתגרי
    במהלך חופשה בה מתוכננת גם פעילות ספורט אתגרית, חשוב לוודא רכישת הכיסוי לפעילות זו שכן אם יקרה מקרה רפואי בשל פעילות אתגרית ללא רכישת הכיסוי, הארוע עלול להיות לא מכוסה. תשומת הלב לכך שניתן לרכוש את הכיסוי רק לחלק מתקופת הנסיעה.
  6. ביטוח צד ג' להגנה מפני הסבת נזק לאחר
    שכחתם את הטוסטר בצימר פתוח וכשחזרתם, גיליתם שהוא נשרף? יצאתם מהמלון עם המזוודות ובטעות הסבתם נזק למרצדס שבדיוק עברה, והמשטרה בדרך? חציתם ברגל בטעות נתיב דו גלגלי ורוכב האופניים דובר שפה שאתם לא מבינים, נפל ונזקק לטיפול רפואי? תאמינו לנו, אלו מקרים שאינם דמיוניים אלא קרו, יקרו וקורים חדשות לבקרים. ביטוח צד ג' נועד לכסות נזקים כאלו, שנגרמו שלא במתכוון לצד אחר.

עם כל רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לקרוא בקפידה את תנאי הביטוח על מנת לוודא שאתם מכוסים בהתאם לצרכים שלכם.  כך, תוכלו לצאת לחופשה בראש שקט, כשאתם מכוסים ומוגנים עם ביטוח נסיעות לחו"ל אופטימלי עבורכם. 

חברי הייטקזון, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לביטוח נסיעות לחו"ל בהטבות מעולות לכם ולבני המשפחה לחצו כאן

יצירת קשר
קראתי את תנאי השימוש באתר וניתנת בזאת הסכמתי לתנאים אלו