דו"ח אישי

ניהול עושר משפחתי – כיצד תוכלו למקסם את הכסף שברשותכם?

מציאות החיים החדשה מחייבת ניהול חכם של כספי המשפחה כדי להבטיח את העתיד הכלכלי. מסיבה זו, התפתח כיום תחום חדש המוגדר כניהול עושר משפחתי - תחום המיועד למשפחות שרמת הכנסתן גבוהה, תוך התאמה ליעדים ולחלומות שלהן. במאמר זה נבין מהו ניהול עושר משפחתי וכיצד תוכלו גם אתם למקסם את הכספים שלכם לאורך השנים.

אז מהו ניהול עשור משפחתי?

מדובר בתהליך אסטרטגי בו מתקבלות החלטות משמעותיות הנוגעות לעתיד הכלכלי של בני המשפחה. מאחר שמדובר בתחום מורכב, רצוי וכדאי שמומחה לפיננסים ילווה אותנו בתהליך זה לאורך זמן. תהליך נכון יאפשר להגדיל משמעותית את הסיכוי להשיג ולשמור על הביטחון הכלכלי המשפחתי, לגדר מראש אירועים בלתי מתוכננים, להקל במעבר מעבודה לעבודה ולצבור הון שיספיק להכנסה רציפה גם בגילאים מאוחרים.

מהם היתרונות של מומחה לניהול עושר משפחתי?

הבנה פיננסית רחבה

בשוק ההון קיימות אופציות כמעט בלתי מוגבלות, שנועדו לשפר את התשואה באמצעות השקעה במסלולים שונים, חסכונות בחברות ביטוח, ניצול הטבות מס ועוד. העניין הוא שלא תמיד יש לנו יכולת או ידע להבין מהי האלטרנטיבה העדיפה והנכונה ביותר עבורנו. בנוסף, לרובנו אין יכולת להביט על כל מקורות ההכנסה וההון שלנו "ממבט על".

תכנון נכון לעתיד

מומחה בתחום זה מסוגל לזהות כספים "רדומים" ויודע לנצל אותם באופן טוב יותר כחלק מתכנית פיננסית מלאה ומסודרת שהוא מכין עבור בני הבית.

התאמה לצרכי המשפחה

בעזרת הבנת צרכי התא המשפחתי ומיפוי כלל נכסי המשפחה, יכול המומחה להמליץ על הטבות מס, להוזיל עלויות של ביטוח או דמי ניהול, לפזר או לכנס כספים בהתאם לניהול הסיכונים המחושב שאותו הוא מבצע.

לבצע שינויים פיננסיים קטנים שהופכים לגדולים

השינויים יכולים להיראות קטנים וזניחים יחסית, אך כאשר מדובר בתשלום חודשי קבוע או בתשואה גבוהה יותר בהסתכלות רחבה יותר על פני שנים – מהלך זה עשוי להיות משמעותי ביותר. לדוגמה - הנחה של אחוזים בודדים בדמי הניהול שישלם עובד הייטק, פירושה סכום משמעותי ביותר בהסתכלות רב-שנתית.

ליצור הכנסה פסיבית

אחד התפקידים המרכזיים של המומחה הוא לדאוג שהכספים יעבדו בשבילנו באופן תדיר - כך שכל שקל יגיע במקום ובזמן הראויים לו, בדיוק כפי שמנצח על מקהלה יודע איזה כלי נגינה נדרש לתת את הטון בכל רגע. לאור העובדה שמדובר בחיסכון ארוך טווח, ה-"יד על הדופק" היא קריטית ביותר לתהליך. זכרו, אתם לא צריכים לעבוד קשה, זה התפקיד של הכסף שלכם.

להתנהל מול מאזן חודשי

לכל אחד ואחת מאיתנו יש חלק מרכזי בעתיד הכלכלי ובאופן ההתנהלות היום-יומית. משפחה שמכניסה בכל חודש סכום מכובד, אבל מוציאה סכום גדול יותר, מובילה את עצמה לאסון פיננסי. מומחה פיננסי יסייע לכם להתנהל באופן מבוקר מידי חודש ולאזן בין מי מושגים כמו "רוצה" ו "צריך".

הייטקיסטים, זה הזמן להתקדם לסוכנות ביטוח שיודעת לטפל בכם בצורה מקצועית

אנחנו ב-"הייטק סוכנות לביטוח", חרתנו על דגלנו יחסי כבוד והגינות ללקוחות ומתן כבוד לפרטיותם, קיום תקשורת בריאה ומתן מענה יעיל וזמין, תוך הקפדה על מסירת מידע אמין ומדויק לכל לקוח.

בנוסף, למעלה מ-98 אחוזים מלקוחות הסוכנות הם חברי מועדון הייטקזון. נתון זה מאפשר לסוכנות לנצל כוח קנייה עצום, ובכך להשיג עבור הלקוחות עסקאות בתנאים משתלמים במיוחד.

צרו עימנו קשר עוד היום, והמומחים שלנו יפרסו בפניכם מבחר אפשרויות פיננסיות מעולות כך שמהיום לא תצטרכו לדאוג לבד לניהול העושר המשפחתי.

יצירת קשר
קראתי את תנאי השימוש באתר וניתנת בזאת הסכמתי לתנאים אלו