דו"ח אישי

תכנון פרישה מוקדמת מעולם ההייטק – מה חשוב לקחת בחשבון?

עולם ההייטק מביא עימו רווחים נאים לאנשים העוסקים בתחום. רק לאחרונה דו"ח רשות המיסים חשף את הרווחים העצומים שזרמו לחשבונות עובדי ההייטק. לפי הדו"ח, כ- 200,000 אלף עובדים מימשו אופציות ומניות ב-2021 ובמחצית 2022 בסכום כולל של 30 מיליארד שקל.

אז אולי גם אתם מימשתם בשנה וחצי האחרונות אופציות ומניות, ואולי אתם אפילו מבין ברי המזל הנמנים על 526 האנשים הפרטיים ששילמו מס רווחי הון של יותר ממיליון שקל בשנה שעברה, מה שאומר שמימשתם אופציות בסכום של פי 3 מזה!!
האמת, זה הכי מגיע לכם. למדתם, השקעתם, עבדתם, וזה הזמן לקצור את הפירות. הרווחתם כל שקל ביושר.
סביר שההכנסה הנוספת מתורגמת לעליה ברמת החיים – וזה מעולה. אך האם לעולם חוסן? לא ממש...
עולם ההייטק מחייב אותנו לשאול שאלות רבות לגבי העתיד שלנו: כיצד ישפיעו עלינו הקריירה הקצרה והמתקצרת בתעשיית ההייטק וירידת גיל הפרישה בענף שעשויה לפקוד אותנו כבר בגיל 45-55? כיצד תשפיע עלינו מגמת ההתארכות בתוחלת החיים?
ובשפה המקצועית – כיצד מתמודדים עם האתגר הכלכלי שדורש מאיתנו לשמר רמת חיים סבירה, על אף שנות פריון קצרות ושנות חיים ארוכות?
ובכן, לשם כך צריך לצאת מהקופסה ולחשוב אחרת.
היום, יותר מתמיד, חייבים לתכנן תכנית כלכלית לעתיד, ולהכין קרן לפרישה מוקדמת - כי כאשר הנושא יתחיל להציק לנו, זה בהחלט יכול להיות כבר מאוחר.

פרישה מוקדמת – תכנון הוא שם המשחק

היום, כשמדברים על פרישה מענף ההייטק, אף אחד לא חושב על גיל 67. למעשה, רבים פורשים או נאלצים לפרוש בגיל מוקדם יותר. לחלקים הפרישה המוקדמת היא הגשמת חלום, ולאחרים זוהי מציאות כואבת. יתרה מכך, בשנים הראשונות לפרישה המוקדמת, נפגעת יכולתנו לייצר הכנסה בהיקפים להם התרגלנו ולצבור חסכונות. זהו אתגר לא פשוט, הדורש היערכות כבר מתחילת הקריירה.

הייטקיסטים, זה הזמן להתקדם לסוכנות ביטוח שבאמת יודעת לטפל בכם נכון

"הייטק סוכנות לביטוח" היא סוכנות ביטוח תאגיד, שנבחרה על ידי מועדון הייטקזון. למעלה מ-98% מלקוחות החברה הם חברים במועדון הייטקזון. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות חכמים לתכנון פרישה מוקדמת במסגרת שירות Smart invest.
דברו איתנו ונתאים לכם את הפתרון האולטימטיבי לעתיד שלכם >>>

יצירת קשר
קראתי את תנאי השימוש באתר וניתנת בזאת הסכמתי לתנאים אלו