דו"ח אישי

שירותים ייחודיים בתחום הרפואה, רפואה מונעת ואיכות חיים

אתר "דוקי" מבית פרש קונספט – דואגים לבריאות שלך!

דוקי מבית פרש קונספט הינה פלטפורמה חדשנית ופורצת דרך המספקת שירותים ייחודיים בתחום הרפואה, רפואה מונעת ואיכות חיים.

מגוון השירותים של דוקי:

  • ייעוץ וליווי בעת משבר רפואי- סיוע בתיאום תור לרופא פרטי או בדיקה רפואית, ייעוץ לבחירת רופא מומחה המתמחה בבעיה הספציפית של המטופל, סיוע למימוש זכויות במקרה של מחלה או תאונה, ייעוץ במקרה של חשד לרשלנות רפואית ועוד
  • שיתוף פעולה עם עמותת "קול הזכויות" - עזרה לכל הורה או משפחה המגדלת ילד עם צרכים מיוחדים לקבל את זכויותיו וזכויותיהם המגיעות על פי דין.
  • מערכת חדשנית מותאמת אישית לרפואה מונעת- שאלון התאמה אישית שבסופו ניתן לדעת אילו בדיקות רפואיות מתאימות לפונה ומתי מומלץ לבצע אותן, אזור אישי בו ניתן לראות את הבדיקות הרפואיות עליהן המערכת המליצה, לראות את המועדים בהם כדאי לבצע אותם, לעדכן האם הבדיקה בוצעה או לא ועוד.
  • מידע רפואי חיוני המתעדכן מעת לעת, מאמרים הקשורים לחיים בריאים יותר, רפואה מונעת וקישורים לאתרים בינלאומיים מובילים בתחום.

תכירו את "פרש קונספט"

חברת “פרש קונספט ” מקבוצת ד”ר פרישמן היא חברת הייעוץ הגדולה בארץ בתחום ביטוח החיים והבריאות הקבוצתי. החברה מתמחה במתן שירותי יעוץ לארגונים בממשק שבין רפואה, ביטוח ומשפט.
החברה מורכבת מצוות יועצים ומומחים בעלי ידע וניסיון רב בענף הביטוח.
חברת פרש קונספט רואה חשיבות עליונה ביצירת חידושים אשר מסייעים במידה משמעותית לשיפור בריאות ואיכות החיים ללקוחותיה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח מיזמים חדשניים ופורצי דרך בתחום.
ד”ר אודי פרישמן הינו מומחה מוביל בישראל בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד. בעבר מילא מגוון תפקידים בעולם הרפואי ובכלל זה מנהל אגף הבריאות ב”פניקס”, מנכ”ל “לאומית לעתיד” – הביטוח המשלים של קופ”ח “לאומית” וסמנכ”ל “אסותא”. ד”ר פרישמן הינו מומחה לחיתום רפואי, משמש כיועץ ללשכת סוכני הביטוח, לשעבר מרצה באוניברסיטת ת”א ושימש כיועץ שר הבריאות.

 

 

יצירת קשר
קראתי את תנאי השימוש באתר וניתנת בזאת הסכמתי לתנאים אלו